אבני חיפוי לתעשייה

חיפוי לתעשייה – האם הוא כמו זה שמדביקים בבית? 
בשנים האחרונות  אופנת חיפוי קירות היא פופולרית מאוד אבל לא רק למבני מגורים, אלא גם למבנים תעשייתיים ומפעלים. מבנים רבים של תעשייה עוברים שיפוץ והקירות משובצים עם אבני חיפויי לתעשייה. החללים הללו כבר לא בולטים באזורי התעשייה כמו בעבר. יש רבים כמותם! קבלנים הבונים בניינים רב קומתיים הכניסו למפרט הכללי של הבניין חיפוי עמודים וכן חיפוי מדרגות. אפשר לראות יותר מבנים בערים השונות עם חיפוי עמודים ומדרגות מאשר היו בשנים האחרונות. אדריכלים ומעצבי פנים העוסקים בתחום החיפוי מעידים על ריבוי פניות מצד לקוחות מהתעשייה, לבצע עבורם עבודת חיפוי והם שמבינים את הטרנד העכשווי יודעים על איזה סוג של אבני חיפויי לתעשייה כדי להמליץ.מה חשוב לדעת לפני עשיית חיפוי לתעשייה? 
כל עבודת חיפוי קירות, מדרגות ועמודים חייבת להיעשות בצורה מקצועית וזהירה. הדבקת אבני חיפויי לתעשייה, כמו בבתים פרטיים ובבניינים רב קומתיים חייבת להיות עם דבק חזק וזאת כדי למנוע אסונות ותאונות במקרה של התנתקות אבני החיפוי ונפילתם. ברוב המפעלים משתמשים אבני חיפויי לתעשייה כדי לחפות קירות של משרדים, חדרי הנהלה, חדרי קבלת קהל. אבני חיפוי תעשייתיים נותנים מראה  והרגשה מיוחדים. כאמור, החיפוי צריך להיות יפה אך גם עמיד – שכן במפעל השחיקה והלכלוך גדולים משמעותית מבבית. בשל כך, צריך לבחור חומר חזק ולא רק יפה.

איך בוחרים חברה לעבוד איתה? 

  • חשוב לעבוד עם חברה שמציעה לקבלנים חומרי גלם במחירים אטרקטיביים עם אספקה מהירה ושיכולים גם לעמוד בשחיקה המהירה שיש בתעשייה.
  • חשוב לבחור בחברה עם עובדים מיומנים ומקצועיים שיכולים לעזור לכל לקוח לקבל החלטה איזה סוג של אבני חיפוי לרכוש ובאיזה צבע. על פי הבהרת מטרת חומרי הגלם איש המקצוע יכול להמליץ על הסוג המתאים.
  • חשוב לבחור בחברה שעושה עבודה אסתטית: אף כי החיפוי נעשה בבניין תעשיה אין זה אומר שלא צריך לעשות עבודה יפה ומקצועית. חיפוי מדרגות בבניין תעשייתי משדרג אותו ומשנה את צורתו לשנים רבות.

קטלוג