בריקים לחיפוי קירות

בריקים למטבח – הפתרון האלגנטי ביותר 
בשנים האחרונות הטרנד החם ביותר בעיצוב דירות ובתים הוא חיפוי קירות. חומרי גלם רבים יש לביצוע עבודות החיפוי ובין היתר יש בריקים לחיפוי קירות.  חיפוי בריקים לחיפוי קירות הם הדבר העכשווי, הקלאסי והמודרני שרבים מבין אנשי המקצוע, אדריכלים ומעצבי פנים, ממליצים ללקוחות לעצב את הדירה שלהם. בעשור האחרון, אולי יותר מתמיד, המטבח הפך להיות מרכזו של הבית. בנוסף למקום הבישול והאפייה רוב התכנסויות המשפחה נעשות במטבח. לא עוד בסלון הדירה. לאור זאת המטבח צריך להיות נח, נעים ויפה ומעורר השראה. אחד האמצעים ליצור מטבח נעים הוא חיפוי לקירות מטבח. בישראל אפשר למצוא בריקים לחיפוי קירות בשלל דוגמאות, גדלים וצבעים. הישראלים אוהבים דברים מעניינים ונוטים לעשות חיפוי בריקים במטבח.

למה כדאי לשלב בריקים למטבח? 
חיפוי לקירות מטבח משווה למטבח מראה מהז'ורנל. חיפוי קירות במטבח, בסלון ובחדרי האמבטיה נותנים הרגשה של משהו אחר, יוקרתי, ברמה גבוהה. אם אתם בוחרים לשלב גם אצלכם בריקים כאלו – בחרו בחברה נעימה לעבודה, המאפשרת לכלל הלקוחות שלה לקבל יעוץ מקצועי, טלפוני או אישי, ממעצבי החברה וכן לבוא לאולם התצוגה להתרשם מקרוב מכל סוגי הבריקים ואמצעי חיפוי לקירות מטבח אחרים. ככלל חיפוי לקירות מטבח משדרג את המטבח ועיצוב משולב של הקירות עם ארונות המטבח, מכשירי החשמל והתאורה מעלה את רמת המטבח.

מה ההבדל בין פעם להיום? 
אם בעבר היו עושים חיפוי לקירות מטבח רק בבתים צמודי קרקע הרי שבשנים אחרונות יותר קבלני בניין שבונים מבנים יוקרתיים עושים חיפוי בריקים במטבח. עם קצת דמיון אפשר לשלב את הריהוט במטבח לחיפוי הקיר. ההשקעה בבריקים לחיפוי קירות גבוהה ביחס לסיוד וצביעה אבל בניגוד לשאר הבריקים מחזיקים זמן ארוך ולא נוהגים להחליפם אלא אם מחליפים את כל המטבח. צבע  וסיוד אפשר להחליף ולבצע באופן עצמאי מדי שנה. חשוב לעבוד עם חברה ותיקה, שיודעת את ההבדל בין פעם להיום: חברה  ותיקה בשוק החיפוי בארץ, אשר מעסיקה עובדים בעלי ידע מקצועי ברמה גבוהה ולא אחת מעצבי פנים מתייעצים עם המעצבים של החברה באיזה בריקים לבחור.

קטלוג