אבני ריצוף חוץ

אבני ריצוף – מה האפשרויות שלנו?

יותר ויותר בתים נבנים בשכונות שונות בארץ וחלקם בוחרים לעשות אבני ריצוף חוץ בכניסה לבית. המדרכה עשויה מאבנים שונות.כל אבן לריצוף שנראית בעיני הלקוח מתאימה, יפה ושימושית לצרכים שלו.

מי צריך שירותי סיוע בריצוף?

  • בבית פרטי שבכניסה יש מספר מדרגות מומלץ על שימוש באבן יצוקה גם למדרכה המובילה מהרחוב עד המדרגות. מרבית בעלי הבתים הפרטיים רוכשים אבני ריצוף חוץ כדי לרצף את מדרכת הכניסה לבית, את משטח המנוחה שבאמצע הגינה ועוד מוטיבים כמו בריכת דגי נוי, אדניות או בריכת שחיה. גם עבור המנגל הנייח מרבים לרכוש חומר חיפוי.
  • במוסדות ציבוריים כמו, בתי ספר, מתנס"ים ומקומות שיש בהם רחבות מרוצפות אפשר למצוא אבן לריצוף בצבע המתאים למקום. חצרות בהם מתקיימות פעילויות לבני נוער חשוב שתהיינה מרוצפות כדי למנוע מהם פגיעות.
  • אדריכלים רבים פונים לקבלת עצות מעובדי החברה ומעצבי הפנים נעזרים לא אחת בידע הרב שיש בחברות הגדולות, בכל התחומים הקשורים לחיפוי וריצוף.

איך בוחרים חברת ריצוף מקצועית?
העבודה צריכה להיעשות על ידי בעלי מקצוע על ידי הדבקה חזקה של אבני ריצוף חוץ או אבן חיפוי חוץ וזאת כדי למנוע נפילת אבן מאבני החיפוי. איך יודעים אם אתם עובדים עם החברה הנכונה? להלן כמה מחשבות שיעזרו לכם לבחור את חברת הריצוף המתאימה ביותר.

  • חשוב לעבוד עם חברה מקצועית, שמזה שנים רבות מספקת חומרי גלם לחיפוי ואבן חיפוי חוץ.  כיום בישראל מספר חברות גדולות, ואפשר לבחור את המובילים בארץ בתחום החיפוי בקלות. כל העובדים הם בעלי מקצוע ממדרגה ראשונה ומספר הלקוחות שיש במאגר הלקוחות של החברה מעיד על טיב השרות המקצועיות והמיומנות.
  • אם אתם מעוניינים בריצוף מדרגות – בחרו חברה שתלווה אתכם כראוי. לפעמים אבן ריצוף מסוג מסוים אינה מתאימה למטרותיו של הלקוח ובדיוק לשם כך כדאי להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים שבקיאים ויודעים להתאים את חומר הגלם עם  צרכיו של הלקוח.

קטלוג